Segítség a webshop használatához

REGISZTRÁCIÓ ÉS BELÉPÉS
VÁSÁRLÁS MENETE
MEGRENDELÉS LEADÁSA
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK, és KÖLTSÉGEK
FIZETÉSI MÓDOK
ELÉRHETŐSÉGEK
REKLAMÁCIÓ

REGISZTRÁCIÓ ÉS BELÉPÉS:

A Irodaszerpláza webáruházban a vásárlás nem kötött regisztrációhoz, regiszrált vásárlók plusz funkciókat érhetnek el (pl. állandó bevásárlólista készítése)

Regisztráció:
A felül középen található "regisztráció" linkre kattintva meg kell adnia személyes adatait: nevét, e-mail címét, egy azonosítót (felhasználónevet), jelszavát, szállítási adatait és értesítési telefonszámát.

A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre egy emailt küld, amelyben a regisztráció érvényesítését tartalmazó linket kap. Erre azért van szükség, hogy elkerüljük a téves, vagy a mások által tréfának szánt regisztrálásokat. Az érvényesítésre 5 nap áll rendelkezésére. A regisztrációban szereplő adatokat később - bejelentkezés után - bármikor módosítani tudja.

Ha már regisztrált vásárlónk, akkor vásárlás előtt, a középen fent található szürke mezőbe beírva felhasználó nevét, és a jelszavát, majd a belépés gombra kattintva, be tud jelentkezni. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor kattintson a "elfelejtett jelszó" linkre, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és kövesse az emailben kapott utasításokat.

Áruházban a kínálat nézegetése, a kosár megtöltése és a vásárlás nem kötött regisztrációhoz.

ugrás fel

VÁSÁRLÁS MENETE, KOSÁR ÖSSZEÁLLÍTÁSA:

Áruházunkban közel 10.000 termék található, melynek egyrésze üzletünkben egyrésze külső raktárban érhető el. A választék folyamatosan változik, a piaci igényeknek megfelelően. Bal oldalon fő kategóriára vannak osztva, ezeken belül alkategóriák találhatók. A nyitóoldalon az Irodaszerplaza legújabb termékeit láthatja.
Egy keresett termék megtalálására használhatja a keresés funkciót, amit a lap jobb oldalán fent található.

Vásárlás, vagy válogatás közben, minden terméknél lehetősége van azt "bevásárló listájára" tenni. A "bevásárló lista" funkció jobboldalt található közvetlenül a vízszintes menü alatt. A "Bevásárló lista" funkció bejelentkezéshez kötött. Ha kiválaszt weboldalunkról 1-1 terméket, azt később egy kattintással meg tudja rendelni.

Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, úgy kattintson a "Kosárba teszem" gombra. Ezután a felső jobboldali sarokban lévő szürke mezőben láthatja a kosár jelenlegi állását.

ugrás fel

MEGRENDELÉS LEADÁSA:

A megrendeléshez az oldal tetején, jobbra, a "Kosár és megrendelés" gombra kattintva juthat el, attól függyetlenül, hogy Ön bejelentkezett felhasználó, vagy nem. A "Kosár és megrendelés" gombra kattintva egy lenyíló ablakban láthatja a kosara tartalmát. Itt lehetőség van a rendelt termékek mennyiségének növelésére, valamint a termékek törlésére a kosárból. A "Tovább a megrendelésre" gombra kattintva véglegesítheti és elküldheti a megrendelését. Ez a folyamat ezekből a részekből áll:

- profil (személyes / szállítási / számlázási adatok kiválasztása és módosítása)
- összefoglalás, megjegyzés fűzése a megrendeléshez


A véglegesítés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mail-t küld önnek. Amennyiben az adataiban bármilyen pontatlanságot észlel, a visszaigazoló emailre válaszolva ezeket még pontosíthatja.

Vásárlástól való elállás joga: Az áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak abban az esetben gyakorolhatja a vásárló, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.

ugrás fel

AZ ÁRU ÁTVÉTELÉNEK, és KISZÁLLÍTÁSÁNAK módjai, és KÖLTSÉGEI:

A megrendelt áru átvételére jelenleg két lehetőség közül választhat áruházunkban:

- Normál kiszállítás futárszolgálattal értékhatártól függően költsége változó: a munkanapon 15 óráig megrendelt termékeket 24-72 órán belül házhozszállítjuk futárszolgálattal. A kiszállítási díjak:
nettó 15 000 Ft-ig (Bruttó 18 750 Ft) 1 800 Ft +ÁFA (2 250 Ft)
nettó 15 001 Ft-tól 28 000 Ft-ig (Bruttó 18 751 Ft és 35 000 Ft között) 1 400 Ft +ÁFA (1 750 Ft)
nettó 28 001 Ft (Bruttó 35 001 Ft) feletti vásárlás esetén ingyenes.

- Személyes átvétel lehetséges az alábbi címeken:
1144 Budapest, Rákosfalva park 3. (Papír-Írószer Üzletben) visszaigazolásban kapott időpont alapján.
Nyitvatartás: H-P 8:30-18:00, Szo 9:00-13:00

ugrás fel

FIZETÉSI MÓDOK:

Új Partnerek esetében a Szolgáltató a szállítással egyidejű készpénzes fizetést alkalmaz, melynek formája lehet utánvét, előre utalás vagy bankkártyás fizetés. Későbbiekben az üzleti kapcsolat elmélyülésével a Partner kérésére lehetőség van normál átutalásra a külön szerződésben megállapított határidővel és hitelkeret összegéig.

ugrás fel

ELÉRHETŐSÉGEK:

Kapcsolat: Papírbolt '06 KFT.
1144 Budapest, Rákosfalva park 3.
Cégjegyzékszám: 01-09-878351 Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 13886877-2-42

telefon: 06 (1) 220-8601
fax: 06 (1) 363-0862
e-mail: info@irodaszerplaza.hu
elektronikus ügyfélszolgálat: info@irodaszerplaza.hu
telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-220-8601, 06-1-363-0862

Kapcsolattartó: Magyar Péter

Telefon.: 06-70-241-8072
Vevőszolgálat: info@irodaszerplaza.hu

ugrás fel

REKLAMÁCIÓ MENETE:

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük jelezze e-mailben a fenti elérhetőségeken (e-mail, telefonszám).

A kosár tartalma:

Nincs termék a kosárban.